Vrácení a výměna

1.Právo odstoupit od smlouvy

V případě smluv uzavřených na dálku má zákazník právo informovat společnost do 14 dní na e-mailovou adresu [email protected] nebo prostřednictvím jiného komunikačního kanálu, že odstupuje od smlouvy, a pro své rozhodnutí nemusí uvádět důvod. 

Období se počítá od prvního dne po datu obdržení zboží. 

2. Výměna a vrácení zboží 

2.1. Vyplňte reklamační formulář. 

Stáhněte si formulář pro výměnu/vrácení zde >> Reklamační formulář. 

2.2. Zašlete produkt v originálním balení (i pokud jste jej již vyzkoušeli). 

2.3. Zašlete produkt na adresu: 

D4 Web d.o.o.

Prevale 7

1236 Trzin 

Slovenia 

2.4. Když zásilku obdržíme, upozorníme vás e-mailem o doručení produktu na naši adresu.  

2.5. Jakmile stížnost vyřešíme a pošleme vám nový produkt nebo vám vrátíme peníze, budeme vás znovu informovat e-mailem. 

Při vrácení zboží zákazník posílá formulář s osobními údaji a bankovním účtem, na který chce obdržet finanční náhradu. Peníze pošleme zpět do 14 dní od obdržení zásilky na naši adresu. 

Každý zákazník s dokladem o odeslání zásilky (sledovací číslo) na naši adresu uvedenou v bodě 2.3. obdrží finanční náhradu nebo nový produkt ještě před doručením zásilky na naši adresu. 

Odešlete formulář s bankovním účtem a sledovacím číslem na [email protected]. 

Finanční náhrada bude uhrazena v eurech.

ed odesláním zásilky nezapomeňte zkontrolovat potvrzení objednávky nebo fakturu, kterou jste od nás obdrželi e-mailem po objednávce, abyste se ujistili, že jste produkt zakoupili v našem online obchodě. Pokud nám pošlete produkt, který není náš, nejsme zodpovědní za vaši chybu a zásilku vám nebudeme vracet. 

Poštovní náklady hradí odesílatel, nepřijímáme zásilky s platbou příjemce.  

Pokud od nás do 30 dní nedostanete e-mail, že jsme obdrželi vaši zásilku, kontaktujte nás prosím, abychom mohli společně zkontrolovat, kde se balík nachází. 

Zákazník nemůže před odstoupením od smlouvy zboží využívat bez omezení. Zákazník může prozkoumat a vyzkoušet zboží do míry nezbytné pro stanovení konkrétní situace. Zákazník je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, pokud je toto snížení výsledkem chování, které nebylo nezbytně nutné k určení vlastností, stavu a funkčnosti zboží. 

Zákazník nemá nárok na odstoupení od smlouvy v případě smluv, jejichž předmětem je zboží, které bylo vyrobeno podle přesných požadavků zákazníka a uzpůsobeno jeho osobním potřebám, které je svým charakterem nezpůsobilé pro náhradu, které není trvanlivé nebo jehož datum spotřeby již uplynulo. 

Při vrácení zboží zákazník posílá formulář s osobními údaji a bankovním účtem, na který chce obdržet finanční náhradu. Peníze pošleme zpět do 14 dní od obdržení zásilky na naši adresu. 

Při odstoupení od smlouvy, v níž byl uplatněn bonus, slevový nebo akční kód, jsou tyto prostředky považovány za slevu a nejsou zákazníkovi nahrazeny. Zákazníkovi je vrácena pouze zaplacená částka. 

Seznam položek, u nichž je odstoupení od smlouvy nemožné nebo je limitováno: 

  • Plavky, spodní prádlo: Plavky a spodní prádlo nelze vrátit z hygienických důvodů. 
  • E-kniha: E-kniha je intelektuální vlastnictví, které nelze fyzicky vrátit (lze je přeposílat či kopírovat), takže není možné za tyto položky získat finanční náhradu ani je vyměnit. 

BUDOU ZPRACOVÁVÁNY POUZE ŽÁDOSTI SPLŇUJÍCÍ VŠECHNY PODMÍNKY UVEDENÉ VÝŠE. 

3. Pokud zboží není na skladě  

Stává se, že zákazník provede online objednávku, prodejce ji potvrdí a později zákazníka informuje, že objednané zboží není na skladě; zboží již bylo zaplaceno. Pokud zboží není dostupné, a prodejce tedy nemůže dostát svým povinnostem, společnost upozorní zákazníka e-mailem a po obdržení faktury o transakci vrátí peníze do 14 dní po upozornění.